Gå til indhold

Velkommen til midsom
Registrer nu for at få adgang til alle vores funktioner. Når du er registreret og logget ind, vil du være i stand til at skabe emner, skrive svar til eksisterende tråde, give omdømme til medlemmerne, få din egen private messenger, post statusopdateringer, administrere din profil og så meget mere. Hvis du allerede har en konto, log ind her - ellers oprette en konto gratis i dag!
Billede

Mu'tamarka Sweden(StockHolm) - LIVE

- - - - -

• Log ind for at svare
9 svar på dette emne

M.Cilmi

M.Cilmi

Guldbruger

• Administrator
  • 1.431 Beskeder
  • Køn:Mand
  • Beliggenhed:Aarhus
[mu]http://www.ustream.t.../live/1/4795038[/mu]

Asc wr wb. For os som ikke kom med til Stockholm, har vi muligheden for, at se Mu'tamarka live her på siden. Der vil dog være lidt forstyrrelser indtil de får det tekniske til at spille sammen.
Dato: 01/07/10
EDIT: KL 09:56, det ser ud til at deres hjemmeside http://masjidunur.com/port/ gik ned under det enorme besøgstal. Vi håber at de kommer op hurtigt igen og sender live. Mu'tamarka plejer normalt at starte kl 9-10 tiden.

EDIT: KL 10:15 - Stadig intet tegn. Men lad os lave en bøn for vore brødrer, at Allah gøre det nemt for dem.

EDIT: KL 10:54 - Deres hjemmeside er nu oppe og kører igen, insha Allah vi håber at de vil sende live meget snart.

EDIT: KL 10:59 - Alxamdullilah først tegn på live udsendelse. Håber det kører stille og roligt fra nu af. Må Allah belønne vore brødrer og søstre rigt.

Dato: 02/07/10
EDIT: Det ser ud til at de har problemer med forbindelsen, så udsendelsen er gået i stå. Må Allah gør det nemt for dem.

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said "(God) has revealed to me that you should adopt humility so that no one oppresses another." [Riyadh-us-Salahin:1589]

Ummu Salmaan

Ummu Salmaan

Guldbruger

• Redaktør
  • 2.501 Beskeder
  • Køn:Kvinde
  • Beliggenhed:Århus
Maaasha Allah. Må Allah belønne dig for dit flotte indsats :)
If you dont stand for something

You will fall for anything

M.Cilmi

M.Cilmi

Guldbruger

• Administrator
  • 1.431 Beskeder
Amiin, har ikke gjort så meget walaal, må Allah belønne de brødrer og søstre som gjorde det muligt bacda fadliga Alle.

The Prophet Muhammad (peace be upon him) said "(God) has revealed to me that you should adopt humility so that no one oppresses another." [Riyadh-us-Salahin:1589]

Al-haya

Al-haya

Guldbruger

• Søstrene
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 3.076 Beskeder
Mashallah Mashallah mange gange tak for det her walaal, og må Allah S.W.T belønne dig :)

“Don't cry because it's over, smile because it happened.”

Guest_Ummu 3amaar_*

Guest_Ummu 3amaar_*
  • Guests
Walikum Salam warahmatullahi Wabarakatuh.
Juzituuuum Alf khayra, må Allah caza Wajjal belønne jer fil Dunia wal Akhira.
jeg blive så glæde når jeg så den her video, j kunne ikke rejse til Mutamarka den her år, j var så trist men alhamdulillah. Jeg kan beder forstå Muhadarada når jeg kan godt se Sheikha.
Baraka Allah fiika walaal M. Cilmi
Walaal lakiin, er all Muhadarooyinka live????
glæde mig til at see Sheekuna Abyad iyo Idriis

M.Cilmi

M.Cilmi

Guldbruger

• Administrator
  • 1.431 Beskeder
Walaal Nimco, aamin.

Walaal Ummu 3amaar, aamiin. Og ja alle foredrage vil sendes live. Normalt så starter det kl. 09 - 10 om morgenen til kl 20:30 om aften.

Abu Yaziid

Abu Yaziid

Guldbruger

• Members
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 2.992 Beskeder
  • Køn:Skjult
  • Beliggenhed:Dhulka hoostiis
akhi kan ikke høre min yndlings sheikh(sh. mustafa) for al det mumlen og hvisken brødrene foretager sig i baggrunden. :)

إذا جاء القدر بطل الحذر وعمي البصر

M.Cilmi

M.Cilmi

Guldbruger

• Administrator
  • 1.431 Beskeder
Masha Allah lyden er meget bedre i dag end i går.

Ummu Salmaan

Ummu Salmaan

Guldbruger

• Redaktør
  • 2.501 Beskeder
  • Beliggenhed:Århus
Hvem holder foredraget nu, og hvad handler det om;)

Kan man ikke få en dagsorden-agtig-oversigt over de forskellige foredrag:D
If you dont stand for something

You will fall for anything

M.Cilmi

M.Cilmi

Guldbruger

• Administrator
  • 1.431 Beskeder
Tja det ser ud til at live udsendelsen er gået i stå på grund af forbindelses problemer. Angående det med foredragsoversigten, jeg har prøvet at få fat I det, men det har ikke lykkes mig at få kontakt til brødrerne endnu.

0 bruger(e) læser dette emne

0 medlemmer, 0 gæster, 0 anonyme brugere